Wikipedia

Результати пошуку

Календарне планування


ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
9  клас (І семестр)
 (70 годин / 2 години на тиждень)
            Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

І семестр
Контрольні роботи – 3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
Виразне читання – 2

«Екологічна безпека та сталий розвиток»  - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров'я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість та фінансова грамотність» - НЛ-4



Тема уроку
Дата проведення
Примітка
Вступ (2 години)
1
Роди і жанри літератури. Літературні жанри і стилі.
ТЛ. Жанр. Стиль.  НЛ-1


2
Перехідні явища в літературі. НЛ-1, 2


Просвітництво (9 годин)
3
Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм). НЛ-2,4


4
Джонатан Свіфт. «Мандри Гуллівера» (перша частина). Історія написання твору, зумовлена інтересом суспільства до географічних відкриттів і пошуками шляхів зміни суспільства. Просвітницькі ідеї у творі. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. НЛ-1, 2


5
РМ № 1 Порівняльна характеристика літературних героїв. Робінзон Крузо і Гуллівер – два погляди на просвітницький ідеал людини. НЛ-3, 4


6
Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.
ТЛ. Поглиблення поняття про роман Композиція. НЛ-3, 4


7
Йоганн Вольфганг Ґете, його роль в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Ґете. Ідея кохання і щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.   НЛ-2


8
Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея. НЛ-3, 4


9
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» (напам’ять).
ТЛ. Поглиблення поняття про оду. НЛ- 4


10
Пафос твору, який став гімном Євросоюзу.
ВЧ № 1 Удосконалення навичок читання ліричного твору. Виразне читання оди «До радості». НЛ- 4


11
П.Ч. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «Івікові журавлі».


12
Контрольна робота № 1 з тем «Вступ» та «Просвітництво» (тести, відповіді на питання).


Романтизм (7 годин)
13
Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах. НЛ-1


14
Генріх Гейне. Специфіка німецького романтизму і творчість поета. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). НЛ-1


15
Утілення високого почуття кохання у віршах «На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…» (напам’ять), «Коли розлучаються двоє…». Особливості поетичної мови творів.    НЛ-1


16
Джордж Ноел Гордон Байрон. Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі.
 НЛ-2, 4


17
«Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона. НЛ-2, 4


18
Українська тема в поемі «Мазепа».
ТЛ. Поглиблення понять про романтичну поему, віршовий розмір. НЛ-2, 3, 4


19
За рахунок резервного часу. Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу та ін.). НЛ-3, 4


20
Контрольна робота № 2 з теми «Романтизм» (твір).


Взаємодія романтизму і реалізму (11 годин)
21
Олександр Пушкін. Значення творчості Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. НЛ- 2, 3, 4


22
Теми кохання і призначення мистецтва у віршах «До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…». (Напам’ять 1 вірш на вибір) НЛ-2


23
Взаємодія романтизму і реалізму в романі «Євгеній Онєгін». Реалістичне висвітлення романтичних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо) і образів (Онєгін – Тетяна, Ленський – Ольга).
ТЛ. Поглиблення поняття про роман (роман у віршах). Онєгінська строфа. НЛ-4


24
Дзеркальна композиція твору (лист Тетяни – відповідь Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни). Зображення різних сфер життя (історії і сучасності, столиці і провінції, народних звичаїв і кола культурних інтересів суспільства тощо). Традиції світової літератури і культури у творі (вплив Байрона та ін.). Образ автора.  Художнє новаторство Пушкіна (у жанрі, мові, авторській позиції, підході до зображення дійсності)НЛ-1НЛ-4


25
РМ № 2 Твір-роздум з використанням літературного матеріалу.


26
Михайло Лермонтов. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму (Байрон, Гейне та ін.). «Сосна». Мотиви світової скорботи у ліриці поета («І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…» (напам’ять)). НЛ-1,4


27
ПЧ № 2 «Мцирі». Лермонтов про недосяжність романтичного ідеалу та приреченість бунту.
НЛ- 1, 3, 4


28
Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу». Зв'язок твору з історичною та духовною атмосферою доби.
ТЛ. Поглиблення поняття про роман (філософсько-психологічний). Складність образу Печоріна. Засоби його розкриття, духовна трагедія. НЛ-3, 4НЛ-3, 4


29
Печорін у системі інших образів. Новаторство Лермонтова в жанрі роману. 
ВЧ № 2 Удосконалення навичок читання епічного твору. Виразне читання фрагментів роману (портрет персонажа). НЛ-3, 4


30
Контрольна робота № 3 з теми «Взаємодія романтизму і реалізму» (тести, відповіді на питання).



ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
8  клас (І семестр)
(70 годин / 2 години на тиждень)
            Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

1 семестр
Контрольні роботи – 3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
Виразне читання – 2

«Екологічна безпека та сталий розвиток»  - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров'я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість та фінансова грамотність» - НЛ-4



Тема уроку
Дата проведення
Примітка
Вступ (2 години)
1
Вступ. Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки.
ТЛ. Рід літератури, епос, лірика, драма. НЛ-2


2
Літературний процес. Основні літературні епохи, напрями,  течії, специфіка їхнього розвитку в  різних країнах.
ТЛ. Початкові поняття про  літературний напрям, літературну течію. НЛ-2


Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури
(7 годин)
3
Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів. Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності II–I тис. до н. е.(огляд). Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.). Космогонічні міфи Вед. 
ТЛ. Поглиблення понять про міф, міфологічний образ. НЛ-2  


4
Біблія як основа двох релігій – юдейської та християнської. Зв’язок Біблії з історією і міфологією.
Структура Біблії, її складники. Старий Заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей). Ключові ідеї та образи Старого  Заповіту. Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів.  НЛ-2 НЛ-2


5
Новий Заповіт (Євангеліє – 2–3 розділи за вибором учителя). Ключові ідеї та образи Нового Заповіту.  НЛ-2


6
Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів.  НЛ-2


7
ПЧ № 1 Мудрість та повчальність євангельських притч. НЛ-1, 2


8
Коран – головна книга ісламу (огляд). Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя.  НЛ-2


9
Контрольна робота №1 з тем «Вступ» та «Священні книги  людства як пам'ятки культури і джерело літератури» (тести, відповіді на питання).


Античність (11 годин)
10
Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Специфіка розвитку літератури в Давній Греції і в Давньому Римі. Концепція людини і світу в античній літературі (ідея гармонії тілесного та духовного, любов до життя в усіх його проявах, відкриття світу, героїчне служіння, катарсис, поєднання реального і міфологічного та ін.). НЛ-2,3НЛ-2, 3


11
Література Древньої Греції. Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів. Міфологічна основа героїчного епосу. Міфи троянського циклу. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.). НЛ-1, 4


12
ПЧ № 2 Сторінками давньогрецьких міфів (троянський цикл). НЛ-2, 4


13
Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу.
«Іліада» (огляд). Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис. 
ТЛ. Героїчний епос. Гекзаметр. НЛ-2, 3


14
«Двобій Ахілла і Гектора», «Пріам у Ахілла».  Образи Ахілла і Гектора. НЛ-2,4


15
РМ № 1 Порівняльна характеристика літературних героїв. Ахілл і Гектор. НЛ-2


16
Види лірики в Давній Греції й особливості їх розвитку.   
Тіртей. «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція. 
Сапфо. «До Афродіти». Звернення у вірші до Афродіти – богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань.
ТЛ. Елегія, ода, віршовий розмір, пентаметр. НЛ-2, 3


17
Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні жанри давньогрецької  драми – трагедія і комедія. Есхіл, значення його творчості для розвитку європейської драми і театру. «Прометей закутий». Основний конфлікт трагедії. «Дари» Прометея людству. Ідеї служіння, самопожертви,  свободи.
ТЛ. Трагедія. НЛ-1, 2


18
Давньоримська література. Публій Верґілій Марон. «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. НЛ-2


19
Образ Енея та його значення в композиції твору.
ВЧ № 1 Виразне читання портретної характеристики Енея (вірші 588-612) НЛ-2, 3


20
Квінт Горацій Флакк. «До Мельпомени». Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку. НЛ-3


21
Публій Овідій Назон, життя та творчість поета. Міфологічний і філософський зміст поеми «Метаморфози» (огляд). Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у «Сумних елегіях». Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору (в межах циклу «Сумні елегії»). НЛ-2


22
Контрольна робота № 2 з теми «Античність» (твір).


Середньовіччя (8 годин)
23
Середньовіччя як доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур. Вплив релігії, філософії на літературу і культуру в добу Середньовіччя. Основні жанри середньовічної літератури на Заході та Сході. НЛ-2, 3


24
Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. 
Лі Бо. «Печаль на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори», «Сосна біля південної галереї» (1–2 за вибором учителя). Вплив даосизму на світогляд поета. Основні теми і мотиви лірики митця. Своєрідність пейзажів Лі Бо, утілення в них краси природи і духовного життя. НЛ-1, 3


25
РМ № 2 Твір-опис за картиною (китайський пейзажний живопис).


26
Ду Фу. «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид». Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на світогляд поета. Національні образи,  символи в ліриці митця. Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину. НЛ-1, 2


27
Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям. Рубаї. (2-3 рубаї напам’ять) . Лаконізм і  місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма. НЛ-1, 2
ТЛ. Рубаї.
ВЧ № 2 Удосконалення навичок читання ліричного твору. Виразне читання напам’ять творів поетів Сходу.
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
 клас (І семестр)
(70 годин / 2 години на тиждень)
            Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

І семестр
Контрольні роботи – 3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
Виразне читання – 2

«Екологічна безпека та сталий розвиток»  - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров'я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість та фінансова грамотність» - НЛ-4


Тема уроку
Дата проведення
Примітки
Вступ
1
Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу.
ТЛ. Поглиблення понять про оригінал і переклад.
 НЛ-2


2
Переклад і переспів. НЛ-2


Билини і балади
3
Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський). «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Робота з текстом. Реальність (історія, побут і звичаї) і художня вигадка в билинах.
ТЛ. Билина, гіпербола. НЛ-2


4
Ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Елементи фольклору. НЛ-2, 3


5
Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади.
ТЛ. Балада. НЛ-2


6
Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.
НЛ-2


7
«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові. НЛ-2


8
Образ народного захисника Робіна Гуда. НЛ-3


9
Літературні балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. НЛ-2, 3


10
Адам Міцкевич. «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі.
НЛ-2


11
Роберт Льюїс Стівенсон. «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син — король, свобода — рабство). Утвердження духовної сили піктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка  твору. НЛ-2


12
ПЧ №1 Олександр Пушкін. «Пісня про віщого Олега».
ВЧ №1 Удосконалення навичок читання ліро-епічного тексту. Виразне читання поетичного тексту. НЛ-3


13
РМ №1 Стислий відгук на прочитану літературну баладу.


14
Контрольна робота № 1 з тем «Вступ» та «Билини і балади» (тести, відповіді на питання)


Історичне минуле в літературі
15
Вальтер Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
ТЛ. Поглиблення понять про роман (історичний роман). Початкові поняття про художній час, художній простір. НЛ-2, 3 Утілення  в  образі  Айвенго  кодексу  лицаря. Художні  засоби створення образу. НЛ-2


16
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса Історичний колорит твору та засоби його створення де Брасі, Ровени і Ребекки. НЛ-2


17
РМ № 2 Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка). НЛ-2


18
Друга світова війна у європейській поезії. Константи Ільдефонс Галчинський. «Пісня про солдатів  з Вестерплятте». Альфред Марґул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд».
ТЛ.  Поглиблення понять про вірш. НЛ-1, 2


19
Булат Окуджава. «До побачення, хлопчики…». Юлія Друніна.  «Зінка». Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. НЛ-1, 2


20
Василь Биков. «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. НЛ-1,3


21
Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. НЛ-2


22
Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому.  НЛ-1,3


23
ПЧ № 2 Михайло Шолохов. «Доля людини». Герой оповідання як жертва війни. Гуманізм твору. НЛ-2,4


24
Контрольна робота № 2 з теми «Історичне минуле в літературі» (контрольний твір).


Духовне випробування людини (6 годин)
25
Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання.
ТЛ.  Поглиблення понять про оповідання. НЛ-2


26
Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення.
НЛ-2


27
Віра у внутрішні можливості людини,  подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей. НЛ- 2, 4


28
Редьярд Кіплінг. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід». Антитези у творі. Ідеї миру і  дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, Полковничий син).  НЛ-2
ТЛ.  Поглиблення понять про баладу (літературну).


29
Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Кіплінга «Якщо…» (напам’ять). Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам). НЛ-2


30
Контрольна робота№ 3 з теми «Духовні випробування людей» (тести, відповіді на питання).



ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
5  клас (І семестр)
(70 годин / 2 години на тиждень)
          Складено відповідно до програми Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

І семестр
Контрольні роботи – 3
Розвиток мовлення – 2
Позакласне читання – 2
Виразне читання – 2

«Екологічна безпека та сталий розвиток»  - НЛ-1
«Громадянська відповідальність» - НЛ-2
«Здоров'я і безпека» - НЛ-3
«Підприємливість та фінансова грамотність» - НЛ-4


Тема уроку
Дата проведення
Примітка
Вступ. Фольклор, його жанри (2 години)
1.                  
Художня література — духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті.
Фольклор, його характерні ознаки. Прислів’я, приказки. Пряме та переносне  значення прислів'я.
ТЛ. Світова література. Фольклор. Прислів'я, приказка. НЛ – 2, 4


2.                  
Загадки. Пісні. Цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Народна пісня.
Фольклорні жанри різних народів. Гуманістичні цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Література і фольклор.
ТЛ. Загадка, пісня.  НЛ – 1, 2


Казки народів світу (18 годин)
3.                  
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки. НЛ –  2, 4
09.09

4.                  
Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості. Викриття в образах тварин негативних людських якостей.
ТЛ. Алегорія. НЛ – 2, 4
11.09

5.                  
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок. НЛ – 1, 2, 4


6.                  
Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів у казці. НЛ – 2


7.                  
Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження  жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. НЛ –  2, 4НЛ – 2


8.                  
Брати Грімм — відомі збирачі німецьких народних казок. Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності у казках. «Пані Метелиця». НЛ – 2


9.                  
Характеристика образів персонажів.
ТЛ Антитеза. НЛ – 2, 4


10.              
Контрольна робота № 1 з теми «Фольклор. Казки народів світу» (тести, відповіді на питання)


11.              
Олександр Пушкін. Синтез фольклорних та літературних елементів у творчості О.Пушкіна. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» (напамять). НЛ – 2 


12.              
ВЧ № 1 Удосконалення навичок читання ліричного твору. Виразне читання напам’ять вступу до поеми «Руслан і Людмила».
ТЛ. Автор, оригінал і переклад.
09.10

13.              
«Казка про мертву царівну і сімох богатирів». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. Автор. НЛ – 1, 2, 4


14.              
Ганс Крістіан Андерсен. «Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці. НЛ – 2


15.              
Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора. Перемога мистецтва над смертю.
НЛ – 1, 2


16.              
РМ № 1 Усний переказ фрагментів  улюбленої казки  Г.К. Андерсена  від імені однієї з дійових осіб. НЛ – 2


17.              
Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. НЛ – 1, 2


18.              
Казкові персонажі, їх характеристика. НЛ – 2, 4


19.              
Еволюція образу головного героя. НЛ – 2, 4


20.              
РМ № 2 Казку творимо самі (фанфік до однієї з вивчених казок).


21

Контрольна робота № 2 з теми «Казки народів світу» (тести, відповіді на питання)


Природа і людина (8 годин)
22
Джон Кітс. Сонет «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»).  ТЛ. Початкове поняття про вірш. Пейзаж, тема, ідея. НЛ – 1, 2 


23
Йоганн Вольфганг Гете «Нічна пісня подорожнього» (напам’ять). Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі.  
ТЛ. Пейзаж, тема, ідея, епітет, метафора. НЛ – 1, 2


24

Генріх Гейне «Задзвени із глибини…» (напам’ять) Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня).
НЛ – 1, 2


25
Ернест Сетон-Томпсон.  «Снап» Авторські спостереження за світом природи. Робота з текстом твору.
ТЛ. Тема, ідея твору. НЛ – 1, 4


26
Утвердження любові до всього живого у творі. НЛ –2


27
ВЧ № 2 Удосконалення навичок читання ліричного твору. Виразне читання віршів Гете і Гейне напам’ять. НЛ – 1Зображення художніх образів, їх розкриття в  подіях твору.   ТЛ. Тема, ідея. НЛ –2


28
Контрольна робота з теми «Природа і людина» (тести, відповіді на питання)


29
Позакласне читання №1. Дж.Стронг. «Гармидер у школі».  Система навчання описана в творі.


30
Позакласне читання №2. Дж.Стронг. «Гармидер у школі». Образ пані Гармидер.




Немає коментарів:

Дописати коментар